Mazda CX-60 2022 Mazda CX-60 2022

Mazda CX-60 2022

от $49.200
Где купить?

Mazda CX-60: кросовер на всі але не за всі гроші

Рассказать друзьям:

Mazda CX-60, як на мене, є однією з найцікавіших новинок в Україні за 2023-й рік. По-перше, ну дуже соковито вона виглядає. По-друге, всі мої знайомі (зокрема автооглядачі), ну дуже вже вихваляли нову Mazda CX-60. Та ще й «красномовно»…

Агресивна і витончена

Передусім вона справді вражає як своїм дизайном (і, особливо, довжелезним капотом), так і розмірами. Хоча насправді це ілюзія, бо за розмірами ця модель менше CX-9. Залежно від ракурсів, наживо СХ-60 особисто мені нагадує Maserati Levante, Jaguar F-Pace, Aston Martin DBX і Alfa Romeo Stelvio. Але при цьому у неї абсолютно своя стилістика і пізнаваність бренду, що доволі рідкісне явище для сучасних авто (за винятком декількох моделей).

До речі, появою шістдесятка японці вирішили «погратися» з Ауді, Мерседесом і Лексусом, позиціонувавши СХ60 як конкурента Q5, Lexus NX і т.д. Чи вдалося? Якщо говорити про перші враження - скоріше так, ніж ні. Але зважаючи, що кому до вподоби.

Якщо говорити про салон Mazda CX-60, оформлення інтер'єру і якість матеріалів точно преміальні. Але поціновувачів усяких новомодних «ништяків» може дещо збентежити кількість традиційних фізичних клавіш, шайба і т.п.

Так, є два 12,3-дюймові дисплеї - один для інформаційно-розважальної системи та один для дисплея водія. Головний екран чіткий і зрозумілий, але трохи дратує те, що він не сенсорний, яким було б легше користуватися в нерухомому стані. Зате в русі, навпаки, наявність шайби і «гарячих» кнопок це плюс.

Стосовно місця в салоні, через довжелезний капот складається враження, що автомобіль значно більший, ніж вказано у характеристиках. Та й зрештою за відчуттями салон сприймається доволі просторим, що спереду, що ззаду.

Але не треба тішити себе думками, що у СХ-60 значно більше місця, ніж у Mazda СХ-5. За винятком більш місткого багажника (570 л), різниця не глобальна.

Як пре, скільки жре

Mazda CX-60 - представник нового покоління кросоверів Мазда. У нього принципово нова платформа з поздовжнім розташуванням силового агрегата, заднім або повним приводом (в Україні тільки з повним) і незалежними передньою підвіскою (з подвійними поперечними важелями) і задньою багатоважільною. Особливо пишаються японці ідеальними пропорціями і майже ідеальним розподілом ваги, який сприяє драйверському характеру.

У нас на тесті був екземпляр з 3,3-літровим 6-циліндровим турбодвигуном потужністю 284 к.с. з компактним MHEV-мікрогібридом (електродвигун - 12.4 Нм при 900 об/хв). Ще є 2.5-літрова версія на 192 сили. Відчуття від розгінної динаміки він дарує просто чудові! Зрештою, це підкріплено і цифрами - менше 7-ми секунд. Хоча здається, що навіть менше, бо при активному розгоні СХ-60 «присідає» на свою попку, чим посилює відчуття динаміки.

Як з керованістю? Враження суперечливі. З одного боку машина доволі слухняна навіть при активному драйву і навіть чимось нагадала MX-5 (своєю «задньопривідними» повадками), з іншого - дещо псує враження робота задньої підвіски не «лежачках» і т.п. Як на мене, СХ-5 минає такі нерівності комфортніше і без характерного «гупання», яке спостерігається у CХ-60. Звичайно, можна більше гальмувати (та й треба), але особисто моє враження - п’ятірка більше «вибачає» недостатнє зниження швидкості. Та й за жорсткістю, здається, більш органічною і збалансованою.

З приводу витрат пального - заявлених 6-11 літрів на 100 км (залежно від манери і умов) досягти в теорії можна, втім непросто. Якщо їхати активно, навряд чи вийде менше 13-ти, якщо «нудити» - 7-8 л.

Плюси

  • Надзвичайний і пізнаваний дизайн
  • Гарне оздоблення салону
  • Вражаюча динаміка
  • Керованість з присмаком «спорту»

Мінуси

  • Гучновата і грубовата задня підвіска
  • Місця в салоні майже стільки ж, скільки в CX-5

Источник: «ТопЖир»
Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Mazda

Mazda 3 2012 Mazda 3 8.500$ 2012 140.000 км
смотреть все
объявления